Frequently asked questions

FAQ

Hur går det till?
Det börjar med att ni kontaktar oss på antingen mail eller telefon. Därefter pratar vi på telefon eller bokar in ett möte där ni får berätta om er själva och era drömmar och vi lär känna varandra. Vi går igenom de olika paketen och priser och ser vilket som passar bäst för ert behov. Väljer ni att boka in oss för ert bröllop skickar vi ut ett avtal och en delfaktura. När avtalet är påskrivet och fakturan betald är bokningen klar och vi påbörjar planeringen inför er stora dag!

Måste vi bo i skåne för att få hjälp?
Nej, absolut inte! Vi arbetar i hela Sverige och världen. Finns inte möjligheten att ses personligen så har vi mötena över skype eller telefon.

Varför ska man anlita en bröllopskoordinator?
Känner ni er stressade inför bröllopsplaneringen, vet inte var ni ska börja men vill att allt ska bli precis så som ni föreställt er? Älskar ni planering med har inte den tiden som krävs? Vill ni ha hjälp med tips och idéer på olika lösningar? Då är en bröllopskoordinator rätt för er! Som bröllopskoordinator hjälper vi er att hitta rätt i djungeln av leverantörer, beslut, prioriteringar och tidsscheman.

Vad kostar det?
Att ta hjälp av en bröllopskoordinator är ett av de bästa valen ni kan göra för bröllopsbudgeten. Tack vare bröllopskoordinatorns förmåner hos leverantörer och budgettips slutar det ofta med att man tjänat in de pengar som vi tar i arvode. Låter detta som något för er? Kontakta oss så meddelar vi prisförslag utifrån era önskemål och behov. Vi arbetar bara med fasta priser då det aldrig är roligt med oförutsedda eller dolda kostnader.

Arbetar ni bara med bröllop?
Nej, trots att mycket av fokuset ligger på just bröllop arbetar vi även med annat. Josefin är utbildad eventkoordinator/projektledare och gör även event av olika slag. Företagsevent, julfester, invigningar, babyshowers, födelsedagsfester eller andra firanden. Låter detta intressant? Kontakta oss för att få mer information.